Promenad

Linus och Emil - Intervju av FörsvarsmaktenMin älskling blev intervjuad igår av Försvarsmakten. Detta pga att han är en av de utvalda att gå Officers-utbildningen nere i Kvarn. Han visade mig intervjun och vi läste igenom den tillsammans.

Ska snart ut och gå med Elina, kring 9.30 skulle hon komma förbi. Skönt. Vet som inte riktigt vart man kan vara ute och promenera här i Boden, så hon får vara lite guide åt mig!

Uppdaterar nog senare i eftermiddag / kväll..
Då har jag förmodligen varit och sagt hejdå till Memil på tågstationen.. :'(


Kommentarer
Postat av: malin

Åhå så han blev kändis på köpet :p

From idag så får vi gräsänkor klara oss själva på veckorna. Attans så bortskämd jag räknar med att bli på helgerna då Johan är hemma ;)

/malin

2009-08-26 @ 19:57:35
Postat av: Emma

Haha, ja det var ju inte illa pinkat av min lilleman att gå och bli kändis, vore nice med en lön som kändisar har också ;D (Vilket jag dock INTE tror kommer inträffa.. men men, drömma går ju!)



Samma här, vi får förvarna dom att nu får dom lägga i en växel när dom väl är hemma ;)

2009-08-26 @ 20:13:09
URL: http://fahlle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0