Botade baksmällan ute på skjutbanan!

Botade baksmällan igår genom att fara på skjutbanan med Emil, Fredrik och Jenny. Vi hade skit kul! Jag vet inte om jag hade nybörjartur eller om jag bara är allmänt skicklig på att skjuta, men bra gick det iallafall! Ni vet sånna där gula grejer som är i Kinderägg, sånna som leksaken är i? Träffade en sån på första skottet! Nöjd! Vi körde även "3 skott på 10 sekunder", gick rätt bra där också. Alla 3 skott träffade tavlan och totalt fick jag 4 poäng, den som hade mest fick 6 poäng tror jag. Inte illa pinkat av Memma! :D

I lördags for jag med mamma på stan och sedan gjorde vi lite ärenden i Öjebyn. Följde med henne hem och tittade på nya sängen och Bastians omgjorda rum. Riktigt nice blev det. Sen kom Memil och hämtade mig och vi började köra mot Boden. Käkade lite mat och gjorde oss klara för utgång på Bränna. Hur trevligt som helst hade vi allihopa.


Malin, Johan och Erik
  Vi 
David och Sylvia - söta som vanligt :)  Jag och LM fular oss ute på Bränna
Bildförklaring om ni håller muspekaren över bilderna!


Söndag botade jag som sagt baksmällan på skjutbanan och sedan blev det middag hos Jenny och Fredrik. Älgkött med wookgrönsaker och ris. Mumma! Killarna tog hand om disken medans vi tjejer knallade för att köpa nå gott och hyra en film. Det blev "Marley and Me". Snacka om bra film, man både skrattade av glädje och sorg.


Marley and Me. Bild lånad av Google


Idag har jag städat här i lägenheten. Håller väl fortfarande på mer eller mindre, men jag tog en liten lunchbreak och tänkte att då kan jag ju passa på att uppdatera bloggen! Gick ner till Handlarn för att köpa sopsäckar, men dom var slut och fanns inte ens på lagret enligt han i kassan. Kasst. Orkade inte gå in till stan, utan jag köper sopsäckar när jag far till Storheden imorrn efter att ha varit på min första föreläsning på universitetet - "Att lära sig vara lärare".

Kommentarer
Postat av: Ida

Åh jag såg också Marley och jag för nån dag sen.. Den var ju massor bättre än vad jag hade väntat mej.. en riktig mysfilm med skratt och någon tår :)



Ta hand om dig i Boden så får jag komma och hälsa på snart! :)

2009-08-25 @ 11:02:17
URL: http://trollo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0