Tröstshopping?

"Ögonen fylls mer och mer.
Hon känner hur det rinner något litet över kinden,
det bildas en svag värme i spåret som tåren lämnar efter sig.
Tillslut brister det,
bördan blir för tung att bära.
Ensamheten kryper sakta men säkert fram i kroppen.
Mörkret blir alltmer tydligt.
Natten är här."


----

En lång dag i skolan, dock inte så lång som schemat egentligen visade. Jag är så trött idag. Ska bara gå på toa sen är det sängen direkt. Blir en lång dag imorgon också, 8.15 - 16.15 tror jag? Tror dock att det blir en sväng på stan på lunchen och eventuellt ett besök på Elgiganten. Jag behöver verkligen en skrivare/scanner/kopiator. På tal om stan, när jag var i Piteå så shoppade jag ju lite, kom på att jag glömde nämna en av sakerna. Jag köpte äntligen armbandet som tillhör berlockerna jag fick av mamma när jag fyllde år. Plus ytterligare 3 berlocker. Tröstshopping?


Kommentarer
Postat av: malin

på tal om shopping så borde vi göra Luleå någon dag framöver :)

2009-09-01 @ 11:31:17
URL: http://gabson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0