Skogsfru och hemmabio

Tråkigt. Fortfarande ont i halsen, snuva osv.. Idag är 6'e dagen på pencillinkuren..
Tänk om den inte funkar som den ska..

Igår såg vi film hos Johannes, han hade en projektor med typ 94tums bild, man kan väl säga att vi var på hemmabio? Haha! Kommer inte alls ihåg vad filmen hette, men riktigt bra var den. Handlade om Judarna och kriget. Tänk att det verkligen har hänt. Hemskt.

Jag lärde mig "ett nytt ord" igår, eller vad man nu ska kalla det. Skogsfru. Klockrent!

--

Btw! Jag kom på en sak till.. Jag slösade otroligt mkt pengar igår, på ett enda köp! Var och gjorde synundersökning och beställde nya glasögon. Snacka om chockad jag blev när optikern sa att jag blivit 1mm bredare sen sist (6 år sen). Jag tittade på mamma och såg att hon tittade lika underligt på mig. Tillslut klämde jag ur mig ett osäkert "Ehm.. okej..?". Till svar får jag: "Ja, mellan ögonen alltså". Crazy!

Kommentarer
Postat av: Ida

Så grymt dyrt med glasögon.. Speciellt när det är MÅSTEN så borde dom väl ända ha bättre priser på sånt tycker man..



Skogsfru var ju något nytt förresten! Är det nu när du kommer bo i boschen eller ;)

2009-08-06 @ 21:08:04
URL: http://trollo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0