Sista natten..

Vi var på bio i Luleå igår - jag, Emil och Erik. Vi såg Inglorious Bastards. Den var betydligt bättre än förväntat, även om jag var extremt skeptiskt till den när vi for ångrar jag inte att jag följde med. Det var trevligt och rätt mysigt. Blev dock lite sent, vi kom inte i säng förens kring halv 1 inatt.. sen ringde alarmet 06.20. Skjutsade Emil till utbildningen och nu sitter jag här.



Ska strax börja göra mig klar för avfärd. Först möta upp Sylvia och sedan börja köra mot Universitetet för min första föreläsning. Kul! Efter den drar jag till Storheden för att handla, lite tråkigt att fara ensam.. men men, jag överlever nog. Ska bli såå skönt att komma tillbaka hit sen, packa in varorna och ta det lugnt, kanske sova middag om jag har tur. Eventuellt fara till Emelie en sväng ikväll innan jag hämtar hajjn från kvällstjänsten. Sista natten ihop, imorrn far han. Jag vill inte. En osäkert säker framtid väntar..?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0