Sista dagen på min "semester"

Det knackade på dörren när jag stod i duschen. Uh uh, tänkte jag. Sen hörde jag en bekant röst bakom dörren som sa "Memma, jag väntar i lägenheten". Det var så klart Memil som var hemma! Jag duschade färdigt och fick en bamsekram när jag kom in i lägenheten. Vi satte igång en film, The Stand eller som den heter på svenska, Pestens Tid. Hann se 1½ av 4 skivor innan vi gjorde godnatt.

Idag är "sista dagen på min semester", som förövrigt började igår. Imorgon börjar Nollningen. Det är inskrivning, rundvandring, fotografering, allmänn information och massa annat på schemat på dagen. På kvällen verkar det vara fest i hemklassrummet med klassen och därefter utgång på S.T.U.K. Nervöst men spännande! Dock måste jag på systemet idag och inhandla lite gottgottigottgott! Samtalet med gumman avbröts pga dålig täckning, men jag hann sminka mig, käka frukost och uppdateras om diverse saker innan det bröts iallafall!


Kommentarer
Postat av: nina

jävla bajstäckning! Vi hann ju faktiskt surra en del ändå ;) Tack för de gumms!

2009-08-18 @ 14:29:08
URL: http://niiinaapiiinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0