Mitt och Ditt = Vårat?

Nina och Jag

B
örjar mer en bild från Umeå i vintras, på världens bästa Nina och migsjälv med mörkt hår. Måste erkänna att jag saknar mitt mörka hår ibland.. Börjar vara less på den här mellanfärgen jag har just nu, funderar på att antingen göra det ljusare eller mörkt igen. Lutar åt något ljusare och eventuellt en klippning, men klippningen är betydligt osäkrare än hårfärgen kan jag meddela! Va tycker folket?

Jaha, va ska man annars säga? Nu har älsklingen farit.. Vi är ju vana med distans, så jag tror inte att det blir nå "problem".. Men det känns extra tungt nu för att vi har umgåtts så pass mycket senaste tiden, sovit med varandra så gott som varje natt och vaknat upp vid varandras sida. Hur härligt som helst! Sen känns det också tungt eftersom att jag blir ensam i "hans" lägenhet, inte hemma i min egen.. Kanske låter knasigt, men det känns fortfarande (mer eller mindre såklart) som att det är uppdelat i "hans" lägenhet och "min" lägenhet. Jag tror att när vi får vår lägenhet i Luleå kommer det att kännas som "våran" lägenhet, "vårat" hem. Galet vad jag längtar!

Ska försöka att inte deppa ihop under tiden han är borta. Jag har mycket att tänka på, allt i från hemresan till Piteå, umgås med tjejerna med ett glas vin (?) i handen, mysa med Alice, gå ut och promenera med mp3'n, ha sängen för mig själv (!), se en riktigt bra film och framför allt LTU. Första riktigt klassen börjar ju på måndag! Finally! Imorrn ska jag dit för att gå på datakurs och bibblakursen som jag tror kan vara mer eller mindre värd och bra att gå på.

Ajja, nu ska jag försöka sortera lite kläder och välja ut morgondagens kläder innan det är dags för sängen. Kommer nog att sova gott inatt, jag och Elina var ute och gick på morgonen. Nu vet jag en bra runda på typ 4-5km som jag kan börja vandra på! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0