Lurad!

Vilken dag! Jag kom hem för ett tag sen, hem till Boden dvs. Vi steg upp 06.20, skjutsade Emil till A9, eller var det i19..? Skit samma, sen for jag iallafall tillbaka till lägenheten och började sakta men säkert göra mig klar. Sminkning, klädval, lite frukost, mys med Alice osv. Tog bilen och körde till Sylvia, körde efter henne till LTU. Följde med en av phösarna till ICA och köpte en dricka. Mötte upp klassen, gick på föreläsningen - "Att lära sig vara lärare". Trots att den "föreläsningen" kändes ganska meningslös så hände ändå nå kul:

Mitt i allt knackar det på dörren, in kommer en tjej som jobbar på S.T.U.K med en av killarna från klassen, han var "anhållen" för stöld. I klassrummet finns dessutom hans "medbrottsling" som han får peka ut. Efter många om och men följer tjejen med dom ut och vi hör dom "skrika" åt varandra om att hon inte gjort nå, att stöld är allvarliga saker och att polisen kommer bli inblandad om dom inte kan komma fram till en lösning etc. Sen blir det tyst. Det dröjer några minuter så kommer dom in igen. Iklädda phösarkläder! Dom var bara s.k "fusknollor". Snacka om att jag inte fattade något förens dom började förklara, haha! Klockrent. Jag blev verkligen lurad!

For sen till Dollarstore och SkoKanonen, sen vidare till Storheden, dvs Rusta och ICA Maxi. Kände att det kunde vara kul att handla där då jag alltid annars handlar på Willys när jag är på Storheden. Nu har jag fan handlat mat för flera år känns det som! Extremt länge sen jag gjorde en ordentlig storhandling, så man kan väl säga att det var på tiden. Det är så skönt att vara hemma igen. Funderar på att lägga mig på soffan och vila en stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0