Kategorier = Kaos

Jag har så otroligt tråkigt idag. Jag bestämde mig för att rensa och fixa bland kategorierna här på bloggen, men det verkar ha blivit lite smått kaos så att gamla inlägg har kommit fram så att det verkar som att dom är skrivna idag. Vilket inte riktigt stämmer, haha. Såsmåningom ska jag försöka mig på att göra en egen design här på bloggen, så den blir mer personlig, mer "jag".

Jag och Alice hade myskväll härom kvällen. Alice la sig och sov både bredvid och med fjärrkontrollen, min lilla sötnöt! TV, Alice, dipp, morötter och ett glas kall Coca Cola. Finns det nå bättre?


 

   

Nej nu ska jag försöka få i mig nå mat och dagens dos av pencillinet.. Varför är det bara skit på tv idag? Det är ju lördag, det borde vara massa bra! Som igårkväll, då var det en Stefan och Krister teater, Bröllop och Jävulskap (visst heter den så?) för att vara exakt. Älskar Stefan och Krister, humor på hög nivå! Haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0