Fyllekäk någon?

Må hända att jag är lite på lyset, men jag tänker säga det ändå. Jag tycker du verkar så himla omogen. Internet vs riktigt livet, vad vet du om det? Haha. Vette fan om just du läser min blogg, men jag skiter i vilket, förbaskat skönt att få det sagt i vilket fall som helst.

Nollningen idag började med "upprop" i B192. Det blev en hel del lyssnande på alla möjliga personer. Sen lite grupprörelser som avslutades med en kort, kort massage på personen till vänster och sedan höger om en. Det går nog inte att beskriva dagen i detalj, men det har varit allt ifrån inskrivning och registrering till rundvandring, lunch på S.T.U.K och sen en kort stunds slappandes hemma hos Sofia innan fest i hemklassrummet med klassen. Egentligen skulle det vara utgång, men denna blev inställd pga diverse saker av mig och Sofia. Istället gick vi hem till henne där det fanns lite folk av olika de slag. Efter ungefär 1½ - 2 timmar senare kom Emil och hämta mig, skjutsade tjejerna till MAX och sedan hem mig till lägenheten här i Boden. Sitter nu här ensam, med Alice så klart, och försöker ragga folk till fyllekäk utan någon speciell framgång! Får väl bli en tonfiskbiff med lite mos och sallad innan sängen ikväll.. Igen.. Lite lätt less..

Nåja, jag ska göra ett sista försök att få hit min lilla madame som tydligen är i Luleå ikväll! yes, I'm talking about the one and only, Sanna!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0