Frosta av frysen..

Alice har hittat sitt favoritställe i lägenheten, uppe på skrivbordet. Hon har legat här i stort sett hela dagen, bara kikat in i köket/vardagsrummet nån enstaka gång för att ta en bit mat och få lite ömhet. Underbart söt hon är. Jag skulle ALDRIG klara mig utan henne. Alice är det bästa jag har! Jag skulle göra allt för henne!



Håller på att frosta av frysen, börjar närma mig 5 timmar och 30 min, och det är icket klart ännu! Aldrig i hela mitt liv har det tagit så här länge att frosta av en frys! Har tagit en bild innan jag började, kanske lägger upp den senare om jag kommer ihåg. Det var helt makalöst va mycket is det fanns i denna frys alltså. Endast nedre lådan gick att använda. Övre facket var helt igenfruset medans mittenlådan inte ens gick att öppna. När isen började smälta hörde jag världes brak och plask. Det var mittenlådan's framsida som ramlade lös och rätt ner i ugnsplåten som fångar upp vattnet. Haha, snacka om hjärtattack!

Nej ni mina vänner, nu är det dags att börja packa de kläder jag behöver inför Nollningen imorrn. Först det jag ska ha på mig under dagen, sedan de kläder jag ska ha för utgången på kvällen och sist men inte minst dagen-efter-kläder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0