Boden - Luleå - Boden - Piteå

Blev mycket bilkörande idag. Boden - Luleå (LTU) - Boden (hämta Alice och väskan) - Piteå! Fan va nice att vara hemma, första jag gjorde när jag kom hem var att byta om till morgonrock och slänga mig i soffan för att slötitta på tv. Helt jävla underbart säger jag bara!

Imorgon blir det stan med flickorna från Boden, om dom inte hinner ändra sig och far till Luleå istället. Lite beslutsångest kanske? *Hihi*

Jag hoppas att mina Pitetjejer kommer hit och dricker ett glas vin eller två med mig imorrn. Blir dock väääldigt lugnt för jag ska vara körklar igen på lördag för att fara tillbaka till Boden. Utgång på Bränna med Bodentjejerna. Man får ju passa på att vara med tjejerna när Memil är borta! Vi fick aldrig säga godnatt igår pga hans extremt dåliga täckning på tåget ner till Kvarn.. Men vi fick ta igen det ikväll innan han gick och la sig. Kärlek v

Nu ringer det, måste svara. Ring om ni är i stan imorrn för då är jag där! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0