Valborg..?

Valborg idag, undra vad man ska göra. Har fått lite olika erbjudanden och jag är verkligen sugen på att få träffa lite folk. Saknar att umgås med vännerna om jag ska vara helt ärlig. Min kropp är fortfarande rätt sliten, har sovit som en kratta alltså.. Vaknat stup i kvarten, läst lite mer i min bok, har nästan läst ut den som jag påbörjade igår, haha. Tänkte försöka samla lite krafter nu och ställa mig och diska och stoppa in kläderna i garderoben, dom borde ha hunnit torka nu.. tvättade nämligen i måndags..


Så jävla bra böcker, det här är första, andra och fjärde,
måste försöka få tag i den tredje också!



Väntar också på att Memil ska höra av sig så att jag får veta ungefär hur långt borta han är. Som vanligt vet man ingenting förens i sista sekunden, rätt tråkigt men vad ska man göra? Nåja, jag ska slå igång lite musik och sätta igång med lite snabbfix här i lägenheten, känns som en jävla röra för tillfället även om det egentligen inte är speciellt stökigt.


Kommentarer
Postat av: AnnaLiten

Joda det är skönt som attan!

Det blir då till och börja med ett halvår, sen vet man aldrig vad som händer! Okej, varför sjukskriven? :(

Vi har då hittat en snygg takvåning som vi ska hyra! Super stor terass och allt! Kommer bli underbart!

2009-04-30 @ 16:46:44
URL: http://annaliten.blogg.se/
Postat av: AnnaLiten

2009-05-03 @ 15:26:02
Postat av: AnnaLiten

Haha ja idag är det helt underbart väder idag!



Okej, lät ju inte så spännande!

Hoppas du får i dig lite vitaminer så du kan bli normal igen! ;) haha

Du får komma hit och få lite sol så blir det säkert bättre! Hur länge ska du vara i från jobbet då?

2009-05-03 @ 15:27:57
URL: http://annaliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0