Sjukskriven..

Varning för långt inlägg!



Nu var det ett tag sen jag uppdaterade bloggen kan man väl påstå.. Det har varit massa virus i datorn hemma som har gjort att jag inte har kunnat uppdatera, vilket har varit jäkligt irriterande. Eftersom jag är sjukskriven kan jag inte uppdatera från jobbet som jag annars brukar.. Men nu efter att vi har formaterat datan verkar det som att jag kan skriva igen!

Egentligen har jag nog inget nytt och "spännande" att berätta.. Är sjukskriven som sagt, egentligen skulle jag ha börjat om att jobba i torsdags men eftersom jag inte mådde bättre fick jag fara till vårdcentralen igen på onsdagen.. Nya blodprov och ny undersökning.. Nu väntar jag på svar.. Fick brev hem några dagar innan återbesöket om att "de röda blodkropparna är något förstorade".. Hoppas det är något "enkelt" som bara vitamin B12 brist som tydligen är väldigt vanligt bland tjejer/kvinnor.. Ajja, väntar iallafall på svar på nya blodproven. Håller alla fingrar och tår jag har på att det inte är allvarligt!

Min älskling kom hit i fredags, det var strax över 2 veckor innan vi sågs senast. Vi beställde mat och for tillbaka hit, fick komplimanger för min nya frisyr och hårfärg, hihi. Sen såg vi tv och bara njöt av sällskapet. Igår for vi några snabba ärenden på stan och handlade sedan hem lite ingredienser för att kunna laga en underbart god middag. Vi drack lite öl/cider/slush, pratade och bara var. Äntligen säger jag bara.

Imorse ringde klockan 08.30, blev en snabbis till Luleå för att hjälpa Emil's mamma att flytta. Det gick fortare än förväntat och vi kunde ganska snabbt fara tillbaka till Piteå, äta lite mat och umgås en stund innan han for hem till Boden.. för att packa och om lite över en timme börjar han rulla mot Kiruna.. Blää.. Jag ska försöka vara positiv och tänka att vi behöver inte vänta 2 veckor tills nästa gång iallafall.. "Bara" en vecka den här gången, förhoppningsvis får vi en lite längre helg nästa gång också.


Blir mkt bilåkande idag, kanske inte för min del men för min andra halva..

Nåja, nu är inlägget nog långt. Blir väl fler uppdateringar till veckan.. Ska ta mig en dusch och sedan lägga mig och antingen läsa bok eller sova middag, är äckligt trött (tyvärr är det inte alls ovanligt senaste veckorna..).


Kommentarer
Postat av: nina

Finally! I've been waiting for this! ;)

2009-04-26 @ 17:30:46
URL: http://niiinaapiiinaa.blogg.se/
Postat av: Erika

Har du klippt och färgat håret? :)

2009-04-27 @ 12:32:28
URL: http://erikagronlund.blogg.se/
Postat av: nina

Ööööööhhhhm.... eehhhhh... ursäkta?!

2009-04-27 @ 15:29:31
URL: http://niiinaapiiinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0