På resande fot



I
helgen har jag varit på resande fot. Det blev inte alls som det var planerat. Inte alltför överrasskande dock.
Tog en bild när jag satt och körde, lite uttråkad kanske? En spännande grej som hände var iallafall att jag blev stoppad av polisen för första gången i mitt liv! Endast en vanlig kontroll, fick visa körkort och blåsa. Polisen sa att jag var nykter som en nötkärna! Inte illa pinkat för att ha druckit "en flaska" vin och 3 cider kvällen före, haha!?

Det var sjukt trevligt att vara i Boden igen, jag kan nog tänka mig att bo där en vacker dag. Det jag kräver isåfall är att jag har ett jobb som jag verkligen trivs med, lågstadielärare dvs. Ska söka nu vilken dag som helst, hoppas det går bra så att jag kommer in och alla drömmar och planer blir sanna. Jag tror mitt hjärta går sönder om vi måste vänta mycket längre.. Då är ljuset i tunneln minst 1 år bort, igen. Ajja, nu ska jag inte vara negativ. Bara hålla tummarna och hoppas på det bästa!
 
Alice var glad när jag kom hem. Jag var glad att vara hemma också. Som jag saknade henne, tänk att man kan älska ett djur så mycket. Hon la sig i mitt knä, låg kvar hur länge som helst och verkligen njöt. Världens härligaste och mysigaste ljud måste vara när hon spinner. Kunde inte låta bli att ta den här bilden på henne. Min sötnos, mitt hjärta. v




Kommentarer
Postat av: nina

Söt himla alice! :D Hahaha.. jag anade det. Och givetvis kommer du få ta del av det! But you're the only one! ever :P Det är smaskigt skvaller! thats for sure ;)

2009-04-06 @ 16:40:30
URL: http://niiinaapiiinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0