April, april din dumma sill!

Det var 1 april igår, jag hade tur och blev inte utsatt för några aprilskämt!

Idag är sista dagen innan ledighet. Tror inte det finns någon som förstår HUR SKÖNT det ska bli att vara ledig 3 dagar i rad nu! Jag har kämpat, kämpat och åter kämpat. Idag är dessutom sista dagen på vikariatet, det känns riktigt tråkigt.. Har verkligen gillat det! Det känns som att jag har utvecklats inom jobbet, jag har växt med uppgiften eller hur man ska säga..?

Jag har mer eller mindre en liten lunch date idag, trevligt! Har käkat wook till lunch 6 dagar i rad, börjar vara lite lätt less på det så det ska bli skönt med något annat idag. Verkar bli en macka på Subland! Kan dock inte bestämma mig, skagen och räkor eller kyckling / curry? Åhh va gott, det kurrar i magen och vattnas i munnen bara av tanken. Haha..

Kommentarer
Postat av: nina

Ge mig ett sub! åååhhåååhååå.. dit ska vi då jag kommer hem gumms! :D Btw förstår jag precis hru skönt de ska bli... imorgon blir min 12e och därmed sista dag före ledighet. Känns gode välförtjänt kan jag säga! Trevlig helg på dig sötnöt! Puss

2009-04-02 @ 13:30:17
URL: http://niiinaapiiinaa.blogg.se/
Postat av: Fredde

Emma, det ska vara Lyxmeal med ost och skinka med curry sås utan lök och tomat.. mmhmmhmhm det är grejjer!

Lär av mig, den bästa! :p

2009-04-02 @ 17:58:21
URL: http://www.hayvosh.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0