Sex and The City - The Movie

För ovanlighetens skull är jag varken hemma i lägenheten eller på jobbet. Jag är hos min mamma, blev akut barnvakt. Om man nu kan kalla det det? Min bror går trots allt i 9an, satan va tiden går fort! Han har lan med sina polare. Kommer igåg den tiden - jag var en riktigt datanörd och spelade Tibia, följde med killarna på lan. Vilka minnen~

Jag ber så mkt om ursäkt. Jag är seg, segast i världen, men bara ibland. Först nu har jag också sett filmen. Jag skrattade, jag grät och jag skrattade så jag grät. Haha. Tyckte den var sjuuuukt bra!

Har inte uppdaterat på ett tag.. Har som inte haft något spännande att skriva om, har varit mest jobb och städ senaste veckan. Idag verkar det dock som att allt har hänt på en gång.. Jag är ledsen att det inte blev av ikväll, men ibland händer saker som man inte kan rå på.. Vet inte om du läser det här, men jag är ledsen.. Förlåt.

Har hunnit ta bilder på min gamla klädkammare som nu är som förvandlad till ett helt nytt rum. Min nya klädkammare!
Vad tycks? Borde kanske ha tagit före bilder, men det kom jag på först när jag hade rensat ut hela klädkammaren.. la till en bild på Alice inne i klädkammaren också, bara för att hon är så söt!

              


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0