PANG!

Snart smäller det, jag och Sanna ska påbörja det "nya livet", haha! Jag längtar, men frågar migsjälv samtidigt hur ska jag ha ork till det? Känner mig så jäkla sliten just nu..

Det är många tankar och funderingar som snurrar runt i mitt huvud. Förstår inte hur allting kan rymmas? Just nu känns det som att jag håller på att dräpa migsjälv för jag har alltid så förbannat mkt att göra när jag väl är ledig.. Tycker det har varit väldigt ofta på senaste tiden som jag endast varit ledig 1 dag i taget och den dagen har jag spenderat till att handla, städa, diska, tvätta osv.. Längtar som en gnu till helgen - då är jag ledig lördag OCH söndag! Nästan för bra för att vara sant? Dock kommer iallafall en av dagarna gå åt till att städa och möjligtvis tvätta.. men men.. då har jag ju en dag till då jag kan slappna av. Skönt!


Can you tell me that I'm wrong?
Deep inside your growing strong.
Look beyond your life today,
can you se yourself this way?
Hold your head up high,
and this pain will die.
Somehow, somewhere, just try.
Your living in the dark,
where no one can see your tears.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0