Önsketänkade

Nu smider jag planer för fullt! Har börjat kolla runt lite och jag tror att jag ser ett ljus i tunneln! Längtar så grymt mkt tills efter fredag, eller om det blir nästa vecka eller så beskedet kommer? Jag skiter egentligen i vilket, så länge det är positiva nyheter!

Måste också få skryta lite över kärleksförklaringen jag fick av Emil i helgen.. den betydde så otroligt mkt och hade inte kunnat komma lämpligare. Jag älskar dig Emil..! Jag är så glad att jag har dig, tiden som vi har fått spendera ihop under tiden som du jobbat här i Piteå har väl haft sina upp och nedgångar, men på det stora hela är det så underbart att ha dig här. Jag ser med rädsla på den dagen då det är dags för distans igen.. men jag hoppas att vi kan hitta en annan lösning. Jag vet hur jag vill ha det - du och jag under samma tak.




Du och jag Memil, du och jag..


Kommentarer
Postat av: Tränings-Ida

Hey Emma! Nu har jag & en kompis skaffat träningskort på Korpen! så nu jävlar blir det att träna! kram

2008-10-01 @ 21:42:41
URL: http://trollo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0