Inte som planerat

.. när jag kom hem igår efter jobbet satte jag igång datorn, musik och började diska efter det hoppade jag in i duschen. Sanna kom lite senare, så det blev fest. Jag hann ju diska iallafall! Var riktigt trevligt med utgång, vi dansade och det var riktigt trevligt! När krogen stängde var det dags för hemgång, vilket det inte blev. Det blev efterfest. Hos mig. Sen fick jag mindre roliga nyheter.. dom drabbade inte mig direkt, men min älskade vän. Jag finns här för dig. Jätte kul att du kom och sov över här, hoppas allt löser sig till det bästa, oavsett vad så ställer jag! 

Om några timmar kommer Emil hem från Umeå, han verkar ha haft en trevlig helg därnere. Hade jag inte jobbat hade jag också farit! Idag är jag ledig iallafall. Så grymt härligt. Börjar dock bli lite hungrig, kanske dags att försöka få i sig nå mat snart?


Toby Rand - Throw It Away



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0