Håller tummarna!

Jag håller tummarna för söndag! Återkommer när jag vet mer.

Helgen blev riktigt bra i slutändan, hade riktigt trevligt på våran tjejkväll i lördags. Fredagen blev rätt lugn, akutbarnvakt och kring 00.30 tror jag klockan var när Sanna kom förbi, vi såg lite Idol och sen for hon om. Lördagen har jag vissa minnesluckor ifrån, tex hur vi tog oss hem, men jag litar på att inget dumt har hänt då Titti varit med hela kvällen. Hihi~

Imorrn ska jag till läkaren.. igen.. Spirometri undersökning eller vad det nu hette.. typ nå astma kontroll? Längtar inte.. tror inte att jag har astma egentligen, men det är väl lika bra att kolla upp det när jag ändå fått en remiss dit. Förhoppningsvis sen på dagen/kvällen ska jag och Sanna fara och boka upp träningskort. Kul kul!

Haha, jag måste ju få nämna att tjejer kan visst! Jag och Titti var och hämtade en bil hos hennes mamma, och jag skulle köra Tittis bil hem till henne men efter några meter tog bensinen slut och batteriet typ dog. Händiga som vi är lyckades vi själva bogsera bilen hem till henne! Hon körde och jag styrde. Vem har någonsin sagt att tjejer inte kan?! Girl Power!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ja nu börjar vårat nyttiga liv :)

2008-09-23 @ 17:25:55
URL: http://sannabackman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0