Fullt upp!

Man kan gott och väl säga att jag har fullt upp.. börjar kännas i kroppen att man är lite sliten efter alla 9 timmars pass.. och än är dom inte slut! Det är nog det som är det värsta.. Imorgon jobbar jag också 9 timmar, ledig söndag, sen 9 timmars pass måndag - fredag. Tungt - men jag ska lyckas!

Efter jobbet igår blev det att köpa årskort på Korpen! Vi fick massa grejer eftersom att det var tjejkväll, träningsväska, t-shirt, nyckelband och en vattenflaska. I love it! Vi cyklade snabbt några kilometer, duschade och sen gick vi på tjejkvällen på stan. Lyckades få med mig ett linne och ett par overknee sockar innan hemfärd. Fick dessutom en ros, inte illa pinkat!
Måste också passa på att skryta litegrann. Jag och Emil var ju och handlade iförrgår och jag blev über sugen på jordgubbs-/kolaremmar, men det fanns inte.. När jag kom hem efter en lång dag igår hade Emil köpt en påse av varje åt mig. Så himla gulligt. Tack älskling :*

Jobbade in 15 min igår så att jag kan sluta 15 min tidigare idag för jag och lilleman (läs: Bastian) ska på bio ikväll. Vi ska se Hellboy 2. Rätt kul att hitta på nå med lillebror, var så länge sen vi gjorde nå tillsammans. Mys.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0