Fredag

Idag är det fredag. Nu är helgen här. Jag längtar tills imorrn, mest för att jag är ledig då men även för att imorrn är det dags att bygga garderoben! JAAAA!! Att vi sen ska på stan och fixa några små ärenden och sen tänkte jag också gå bara för att det är trevligt. Har tänkt ut flera saker som jag vill köpa, men känner jag migsjälv rätt kommer jag garanterat att köpa max en utav dom sakerna. Så funkar jag, för sen ångrar jag mig och måste fara tillbaka en vecka senare och då är allt slut. Haha

Ikväll då? Vet inte, kom hem för inte alltför länge sen. Ska väl duscha och sen funderar jag på att slänga mig i sängen och se "Min stora kärlek" som går på 3an ikväll. Återkommer imorrn med fler uppdateringar angående byggandet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0