Färdig!

Nu är garderoben färdig! Den står dock och tar upp typ hela hallen för det blev lite sent när den var färdig igårkväll.. och nu jobbar jag alla dagar fram tills på fredag, så det blir väl på lördag som jag ska tömma klädkammaren och fixa ordning hemma i lägenheten. Usch va jag längtar!

Jag hade en så sjukt trevlig dag igår. Morgonen började kring 9 då jag vaknade, kollade över axeln och Emil låg fortfarande och sov, han vaknade dock inte långt efter mig. Vi låg kvar i sängen, jag såg lite tv och han läste bok och kliade mig på ryggen. Finns det nå bättre? Kring 11 steg vi upp, gjorde oss klara och for på stan. Vi började med att käka frunch. Efter det sprang vi omkring i alla affärer, hittade ett jätte fint linne och lite smågrejs. Sen for vi vidare till ÖB, Dollar och Jysk. Hittade ännu mer små tjafs och en badrumsmatta, röd och fin. Nöjd. Efter shoppingturen for vi på Kioskpiraten och köpte lite lördagsgodis och sen på Kvantum för att handla fläskfilé, dricka och lite annat nyttigt.

Klockan var nästan 16.00 när vi kom hem, då satte jag direkt igång med att bygga garderoben. Hann bli irriterad både en och sju gånger kan jag ju meddela. Emil tog över byggandet i slutet så jag kunde börja med maten, tror klockan var kring 21 när maten och garderoben var färdig.. herregud vilken tid det tog. Vi såg Arkiv X filmen, käkade middag och myste sen till lite godis. Riktigt trevligt. Har längtat efter en sån där dag, en mysdag..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0