En god gärning!

Jag och Sanna gjorde "dagens goda gärning" idag. Vi var på parkeringen och var på väg till Sannas bil för att  ändra p-skivan när en tjej kom fram och sa "Hej, skulle ni kunna hjälpa mig att starta bilen". Snälla som vi är hjälpte vi henne, Sanna körde fram bilen och efter några om och men fick vi upp motorhuven. En kille kom och hjälpte till att koppla startkablarna och vips (!) så funkade tjejens bil : )

Jag håller tummarna på att Emil har hunnit förbi Jysk för att köpa garderoben åt mig och att den fanns på lagret så jag slipper vänta. För imorrn är jag ledig och OM kartongerna är hemma när jag slutar jobbet  idag ska jag rensa klädkammaren och bygga garerob medans Emil jobbar, imorrn dvs. Åhh va kul att äntligen få ordning därinne också! Mamma och Danne var förbi igår med tvbänken och byrån. tvbänken ska placeras i klädkammaren för ytterligare förvaring medans byrån står i köket och väntar på att bli fylld och dekorerad med duk, ljus och en fruktskål. Är inte inredning lycka så säg? ;D

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ja vi var riktigt duktiga :D

2008-09-01 @ 18:56:57
URL: http://sannabackman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0