Ska jag idas?

Jag står i valet och kvalet om jag ska orka fota grejerna jag köpte igår? Klänningen är helt underbar. Tubklänning som har grått siden tyg med svart spets över och ett svart siden band som man knyter i midjan. Igår lades även en beställning på svarta djävulshorn och 70 cm stora, svarta fjädervingar. Längtar tills ordern kommer så att jag får prova allt tillsammans! Längtar till Halloween, satan i gatan va kul vi ska ha!

Just nu sitter jag på jobbet, var huuuur trött som helst imorse. Skönt att sluta tidigt idag, eller tidigt och tidigt.. 16.45.. men för mig är det tidigt! Jag har som vant mig vid att sluta antingen 19.00 eller 21.00. Ikväll blir det hem, kanske fota grejerna, en varm dusch och sen en kväll framför tvn.

Ska höra hur det blir med Metallicakonserten också, hade varit hur coolt som helst att fara. Vi blir ett ganska rejält gäng som far, om vi får tag i biljetterna dvs. Jag kommer ihåg hur kul jag hade på Iron Maiden, och då tyckte jag inte ens om deras musik. Efter konserten blev jag ett fan, haha! Metallica gillar jag redan, så det kan inte bli fel?! Undra om dom också kör gamla klassiker, eller om det blir bara nya låtar? Hoppas på klassikerna! Om vi får tag i biljetterna, så blir det en hel helg i Sthlm, spännande för en liten Norrlänning. Haha : )


-- Update --


Efter att ha sprungit runt som en galning i lägenheten på jakt efter batterier hittade jag några som höll nog länge för att hinna få några bilder på mina inköp! Bilderna må va dåliga, men det är bilder iallafall, right? ; ) 

           

Alice är helt kär i påsar, och denna påse var inte annorlunda!
 
 


Här är mina 6 badrummsmattor, 2 vita - 2 ljusrosa - 2 mörkrosa,
Alice lyckades hinna sticka in huvudet på bilden också, haha
.


Bilden är inte den bästa, själv tycker jag att klänningen är mkt snyggare i verkligheten!
 I can't wait!


Kommentarer
Postat av: Julia

Snygg klänning & snygga mattor :)

2008-10-31 @ 18:23:19
URL: http://cizev.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0