Så sant, så sant!


Ensam är stark!



Nu ska jag snart börja tvätta, en fredagkväll. Börjar känna mig som en gammal gumma, haha. Imorrn blir det ändring på det! Då ska den här gamla gumman fara på Kläm&Känn Party! Har aldrig varit på nå sånt tidigare, så det ska bli spännande. Är sjukt sugen på att festa redan ikväll, men jag måste verkligen tvätta. Blir bara några få maskiner, kanske sprättar en cider eller så under tiden! Det är ju fest lite överallt, känner man för det hittar man alltid nånstans att vara! Har ju redan fått några olika erbjudanden, får se vars jag hamnar!





Jag och Sanna fixar päron till drinkarna när jag fyllde 21!
Jäkla kul kväll alltså, hade gärna vridit tillbaka tiden~

Kommentarer
Postat av: Ida

Tjena! har några fina bilder från gårdagen ^^ lägger dom på delade mappar senare!

2008-10-26 @ 11:20:45
URL: http://trollo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0