Ring ring..

Det är helt galet vad det ringer idag på jobbet! Inte en lugn stund vill jag lova.. tyvärr. Är rätt trött idag, hade hoppats på en hyffsat lugn dag iallafall, ungefär som igår kanske? Min lunch slutar snart. Har nedräkning varje timme tills jag får gå hem. Jag tror och hoppas att det blir träning ikväll, hade varit skönt.

Tog det så lugnt igår, det behövde jag. Först kom jag hem, käkade, satt ett tag på msn, duschade, pratade lite i telefon, såg S.O.S Familj, plockade ögonbrynen lite snabbt och la mig sen i sängen och såg några avsnitt Sex and The City. Alice låg och sov på datastolen bredvid - sötnos. Ringde mitt godnatt samtal till Memil, och sen somnade jag kring 23.. Blir väl ungefär samma visa ikväll när jag kommit hem.

Kommentarer
Postat av: Ida

Åh! vilken bra smak du hade på klänningen! jag har lagt undan den 2 ggr på Vila tidigare.. men har inte köpt den av snålhet ^^

2008-10-22 @ 13:24:27
URL: http://trollo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0