Orättvist

Det är så orättvist! 2 veckor! 2 hela, långa jävla veckor innan vi får träffas igen! Jag HATAR verkligen distans..

Emil kom till mig kring 21 tiden i fredags, vi hann umgås några timmar innan jag somnade. På lördagen jobbade jag 8-17, mötte Emil och vi for och köpte mat. Låg i soffan hela kvällen och såg tv och bara pratade. Idag började jag jobba klockan 10.. han skjutsade mig till jobbet och började sedan sin färd mot Boden.. Han borde vara framme vid det här laget.. och nu.. är det 2 veckor innan vi träffas igen. Varför? VARFÖR ska det vara så här? Kan någon förklara det för mig? Är det inte dags för oss att ha ett vanligt förhållande också?

 Imorrn är jag ledig.. men då är han inte här. Så himla typiskt! :'(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0