Men åhh..

När Emil for i söndags kopplade vi in internet på min dator, men det funkar inte.. Inte för att jag är så brydd, är så van att klara mig utan + att jag dessutom har tillgång till internet på jobbet + att jag ändå har så fullt upp efter jobbet med andra saker att jag inte ids sätta mig framför datorn.

Annars då? Det blev fest i lördags, bakis hela söndagen men lyckades ändå ta mig till affären och sen köpte jag och Emil bakispizza innan han for.. Det var så sorligt.. trodde de skulle dröja minst 2 veckor tills nästa gång vi sågs. Men för tillfället verkar det som att han kommer redan i helgen. Lägenheten blev så tom efter att han hade packat ihop sina kläder och datorn.. Kändes som att separera, huvvaligen! Nu längtar jag tills han kommer igen. Jag har sovit på "hans sida" hela veckan, till helgen ska jag sova i hans famn. Lycka.

I måndags var jag ledig, låg nästan hela dagen. Kollade tv, käkade BenandJerry glass (sjukt god alltså!), kollade på några avsnitt av Sex and The City och diskade glasen från i lördags, det blev några stycken kan jag meddela. Tror jag räknade till 28 glas + 10 shot glas. Haha. Min kanna Rosa Panter drack jag upp så gott som själv, mkt god!

Igår var jag och Sanna och tränade igen, jag lyckades med mitt mål! Framsteg! ;D

Ikväll efter jobbet ska jag och Svenka dra nånstans och surra, dricka en öl/cider eller två. Funderar på att prova någon form av latte eller så, har varit sugen länge men det blir som aldrig av. Nu jävlar?! ; )

Imorrn efter jobbet blir det träning igen. Oj så kul! Nu har vi kommit igång på riktigt, once and for all! Träning 2-3 gånger / vecka. Från och med nästa vecka ska vi börja med några olika pass, så det blir lite variation istället för att bara köra crosstrainern i gymmet. Det bästa med att komma igång med träningen är att man får nånting annat att göra än att bara äta, sova och jobba på veckorna, sen är det ett jätte stort plus i kanten att man kanske dessutom tappar något kilo. Moahaha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0