Inte länge kvar..

.. tills jag slutar! Blev 1 timme och 30 minuters betald övertid igår, inte illa pinkar ; ) Idag blir det dock inte att jobba över utan jag och Sanna ska fara och träna istället. Skönt! Ska kolla med dom i receptionen om dom kan skriva ut ett nytt kvitto till mig så att jag får igen lite pengar från jobbet! Pengar går alltid åt, så att få igen lite är inte alls dåligt!

Annars då? Allting verkar ha gått bra för Emil i fredags, håller fortfarande tummarna! Jag önskar och hoppas, drömmarna blandas med rädsla för framtiden. Jag vill att allt ska lösa sig, jag tror att det kommer lösa sig. Åhh.. hatar att inte veta, jag vill veta nu nu nu!

Ingen som har något roligt förslag på vad man kan göra till helgen? Hörde nå planer om en Boden-resa? Vet dock inte om jag är så sugen, känns som att det hade varit skönt att ha en till lugn hemma helg.. men man hinner ändra sig 1000 gånger som vanligt..

Åhh nej, nu blev jag jätte trött.. 15 minuter kvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0