Helg men ändå inte..

Det är lugnt, jag godtar ursäken ; )

Idag är det fredag, jag har lunch. Börjar om om typ 10 minuter så jag tänkte bara skriva ett litet snabbt inlägg.. Vet inte vad jag ska skriva om dock..? Hmm.. ikväll kommer Emil, ska bli kul att träffa han. Det tråkiga är att jag jobbar.. 8-17 imorrn och 10-19 på söndag.. på söndag far han igen, så det är inte allför många timmar som vi hinner träffas..

På måndag kommer min mamma förbi, hon hade nå sängkläder som jag ska få kolla på om se om det är något jag vill ha. Sen hoppas jag att vi hinner en sväng på stan, för snart kommer snön och jag behöver nya skor! Har för fan hål i mina.. vilket leder till att jag blir blöt om fötterna och det i sin tur leder till att jag blir sjuk. Kommer ihåg i skolan, då blev jag kallad för "Virus" för att jag var sjuk så ofta, haha!



-- Update --


Jag såg precis mitt schema för november! Ledig varenda jävla helg! Jag vågar knappt tro att det är sant! Kan det bli bättre?! Åhh, min dag blev nu så sjukt mkt bättre, nu kanske jag orkar hålla humöret uppe resterande timmarna här på jobbet! LYCKA!

Kommentarer
Postat av: Ida

fan vad roligt att du äntligen får vara ledig om helgerna!!!du förtjänar det!! kram

2008-10-17 @ 18:45:52
URL: http://trollo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0