Effektiv morgon

Usch vilken tråkigt väder det är idag alltså.. Vaknade typ 06.10 och trodde att Emil hade försovit sig, men han stod och borstade tänderna. Pratade lite med han innan han for till jobbet, sen kröp jag ner i sängen igen. Det var så varmt och skönt under täcket. Alice var helt underbar och kom och la sig med mig, delade som vanligt på min kudde. Mys. Klockan 09.00 ringde min väckare och jag kollade på Top Model och käkade frukost när mamma ringde kring halv 10. Hon frågade om jag ville ha skjuts till jobbet, kravet var att jag följde med henne på stan innan jag började jobba. Tackade så klart ja - sjukt skönt att slippa gå i detta väder och dessutom konka på träningskläderna. Vi snabbade oss genom olika affärer i jakt på en baddräkt till henne, i sista affären gjorde hon ett klipp. Jag älskar verkligen min mamma - hon är så underbar! Klockan 11 började jag jobba.. Längtar tills jag slutar, då blir det träning igen!

--------Update--------



Klockan är nu snart halv 4.. är så less, vill bara hem (läs: först träning sen hem).

Vet inte varför jag plågar mig på det här sättet..? Jag vill inte veta, men ändå kan jag inte låta bli. Varför tar det så ont? Det borde inte göra det. Vissa dagar rör det mig inte i ryggen, medans andra dagar hugger det som en kniv i hjärtat..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0