Distans..

.. åh vilket tråkigt besked vi fick igår när vi skulle gå och sova.. Emils nuvarande chef ringde och påpekade att arbetet här i Piteå är nu färdigt, sista dagen skulle vara imorrn (läs: idag, fredag). På söndag ska Emil ringa igen för att se i vilken stad han hamnar den här gången.. Åhh.. Usch, fy och blä!

Jag har ju vant mig vid att ha min älskling hos mig, att ha han där när jag kommer hem från jobbet. bara sällskapet när det är dags att äta middag, eller sova? Någon att surra med under reklamen på tv? Ensamt värre, tur att jag har katten iallafall..?

Kommentarer
Postat av: Sanna

De var inge roligt ;(

2008-10-11 @ 15:20:31
URL: http://sannabackman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0