Dåliga nyheter..

Vad säger man när man inte kan säga "det kommer ordna sig", "allting kommer bli bra igen"?

Morgonen började på vårdcentralen, blev sjukskriven veckan ut. Hoppas det blir bättre snart, är så less på förkylningen. For till jobbet, lämnade läkarintyg osv.. och sen körde jag hem till mamma. Tack älskade ängel för att jag fick låna bilen! Innan hon skjutsade hem mig var in på affären, där jag fick extremt dåliga nyheter. Jag visste inte vad jag skulle säga, koncentrerade mig mest på att inte bryta ihop i tårar bland allt folk.. Har gått omkring och varit ledsen till och från hela dagen, vet inte vad jag ska ta mig till..

Jag tröstshoppade en ny mobil, blev Sony Ericsson C905.

Kommentarer
Postat av: nina

Gumms... vad är det som har hänt? :/ Du vet att jag bara är ett samtal bort om du vill prata. Pusskram!

2008-11-14 @ 13:29:24
URL: http://niiinaapiiinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0