50%

Chocken har lagt sig efter de dåliga nyheterna.. nu är det väl bara vänta på del 2 av dessa nyheter. Nyheterna som kommer göra så att jag gråter floder och gör min kropp uttorkad..

Jag och Emil hade 2 års dag igår, vi fick inte vara med varandra och mysa. Vi ska mysfira i helgen. Vad det blir vet vi inte än. Bio, bowling, äta ute, laga middag hemma, fara och bada. Många förslag, men inget bestämt. Saknar dig fortfarande.

Helgen var fylld av flera överasskningar. Först jag som gjorde en surprise på Emil på fredagen, han trodde jag skulle komma på lördag, men jag kom redan fredag. Han verkade glad när jag kom, 2 veckor senare.. Sen hans kompis Fredrik som fyllde 25 och hans tjej hade ordnat så att alla hans kompisar var där när dom kom hem efter middagen. Grattis än en gång! Söndagen bestod av bakiskäk och sen på kvällen körde jag hem till Piteå igen.

Nu börjar jag om ca 1 minut, är sjuksriven på halvtid så jag jobbar bara 4 timmar om dagen den här veckan ut. Nu vill jag bli frisk på heltid!


Jag ångrade mig.. Åh, jag är så less på allt. Ta mig härifrån!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0