Vill å vill..

Jag vill verkligen inte, men jag vet inte hur jag ska komma förbi det? Jag känner mig jätte konstig. Ena sekunden är det si och andra är det så. Nu är jag less. Måste väl bestämma mig? Men om jag inte kan då? Försöker att se saker och ting från den positiva sidan, men ibland är det svårt. Du säger en sak, men egentligen tror jag att du menar nå annat. Ser man det ur en annans persons perspektiv så verkar det ju vara raka motsatsen till vad du säger, och hur du beter dig. Ibland så kan jag inte låta bli att tänka "tänk om", men sen kanske man kan säga att jag tar mitt förnuft till fånga och inser att det var ett klokt beslut?


Vaknade av massa ljud, kollade på klockan: 00.39.
"Hallå?", inget svar.
"Hallå..?".
"Heej älskling".
Äntligen, som jag har saknat dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0