Snart..

.. är jag ledig! Rättare sagt fredag och söndag! Jag lever på hoppet om att när Emil far imorrn så kommer han tillbaka på torsdag, så får vi iallafall 2 dagar tillsammans då jag INTE behöver fara till jobbet. Är fortfarande sjukt sugen på att festa på lördag, men vi får väl se hur det blir med den saken. Det är ju alltid så mycket som man vill!

Vi har varit på stan idag och luktat på parfymer. Den som jag använder i normala fall börjar ta slut och dessutom börjar jag bli lite less på den, så en ny partym skulle inte skada. Har hittat en parfym som jag tycker luktar jäkligt gott, men jag är fortfarande lite osäker på hur jag ska göra. Det finns så himla många olika att välja mellan. Byxorna som jag hade sett förra veckan var slut (?) eller bortplockade iallafall för jag hittade inte igen dom. Smällar man får ta när man aldrig kan bestämma sig på en gång utan ska fundera på allt :/

Jag måste på stan senare i veckan också för jag tror att det är på lördag som min mamma fyller år, och hon om någon förtjänar en present, hon förtjänar det bästa! Jag håller tummarna på att hon bjuder på smörgåstårta. Jag lovar och svär, INGEN gör så god smörgåstårta som min mamma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0