Rykten


Jag vet inte.. jag vet inte vad jag ska göra, vad jag ska säga eller hur jag ska vara.. Eller.. jag är ju jag, och jag vet ju vem jag är, mer eller mindre. Men ändå.. ibland kommer man till en korsning, ska man välja väg A, eller kanske väg B, sen ska det såklart alltid finnas en väg C också.. väljer man väg A, så kommer kanske konsekvens 1 att ställa till det, konsekvens 2 till väg B och konsekvens 3 till väg C osv osv.. Sen kan det även bli helt galet, så att om man väljer väg B kommer iallafall konsekvens 3 istället för 2 som du kanske hade räknat med från början.. Allting ska jämt vara så jäkla tjorvigt.. Kort och gott, så fort en sak verkar lösa sig så kommer nästa problem.. Aldrig kan man känna sig lugn.

En sak som skulle göra livet betydligt enklare är om folk inte var så himla nyfikna, om saker som dom inte ens har att göra med från första början. Rykten sprids så jävla snabbt. Och nej, det är inte som ni tror.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0