Ny månad

Nu är det mars månad, och det innebär att min mamma fyller år om några dagar. Wohoo! ;)

Jag sitter som vanligt på jobbet nu, har lunch några minuter till. Ska bli skönt att komma hem, funderar på att dra till Kvantum efter jobbet och handla lite smågrejjer, men jag får se hur det blir. Emil kommer ju ikväll/inatt så då kanske vi kan fara på Coop imorgon istället när jag slutat, har fått några lotter att hämta eftersom att jag handlade för en viss summa. Men lotterna var slut (eller något i den stilen), så hon i kassan sa att jag kunde komma in senare och hämta dom. Hoppas man vinner nå, inte för att jag brukar ha speciellt tur med vinster, men man kan ju hoppas att det vänder nån gång!

Nästa helg är jag faktiskt ledig på söndag, så jag är lite sugen på att försöka dra ihop en fest då, men vi får se hur det blir med den saken. Fick nästan nog i tisdags då vi var ut, haha. Jag fattar inte hur man kan vara bakis så jävla länge som jag var, var bakis hela onsdagen. Och då menar jag verkligen HELA onsdagen, tillochmed när jag gick och la mig kring 23-24 var jag bakis.. illa illa. Fast kul hade jag! Det hoppas jag resten av folket också hade :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0