Halsont

Nu håller jag på att bli sjuk igen.. har ont i halsen och ögonen rinner, vilket brukar innebära att jag förmodligen kommer att få feber (?) snart också.. Usch, jag vill inte.. måste ju jobba så man kan överleva!

Jag och Titti var hundvakter igen i torsdags, det var ett tag sen sist. Vi gjorde extremt god fruktsallad med granatäpple och någon orange frukt, även banan och lite annat. Hur god som helst. Sen på kvällen blev det gurka, morot och dipp, mums!

Igår var jag ledig, idag jobbar jag och imorrn är jag ledig igen. Skönt som fan faktiskt.. Verkar dock inte som att det blir något festande för min del ikväll, pga halsen.. men men, då har jag ju kvar min alkohol till annat tillfälle om man ska se det positivt.

Ids inte skriva mer nu, blir en annan dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0