God morgon

Kan ni tänka er, jag är på jobbet! Steg upp 07.05 med ett jävla morgonhumör. Irriterad som satan eftersom att Alice har slickat mig i ansiktet och levt jävel i sängen sen 5 imorse.. Aldrig får man sova ut, det ska alltid vara något. Skönt att jobba dag även om det är/var tungt att stiga upp imorse, då har jag ju kvällen fri och det kommer kännas som att jag är ledig 2 dagar i rad fastän det egentligen bara är imorrn som jag är ledig. 

Emil kommer tillbaka idag, jag hoppas att han kommer den tid vi har planerat så att jag kan gå på systemet utan att behöva bära hem en massa tunga påsar! Har även bestämt mig för att jag ska köpa parfymen! Slutar 14.00 idag, så då bär det av till stan. Ska även se om jag får tag i Sanna och om hon är på stan idag, så kanske man har lite sällskap :)

Imorrn är det som sagt var ledigt, och det innebär att det kommer vara en städdag för min del. Det ska diskas, dammsugas, skuras, dammtorkas, toan ska skuras, jag måste boka tvättstuga, Alice ska duschas och hennes låda ska grundrengöras.. Fullt upp.. Men det blir ju fint när det är färdigt, man får väl se det så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0