Frisk

Nu är jag frisk igen, mer eller mindre iallafall. Legat hemma och varit sjuk.. sett på tv och sovit massa film, hur skönt som helst om jag ska vara ärlig, fast det är ju alltid lika tråkigt att vara sjuk.

Ikväll blir det att dricka några cider och sen på Calles, kommer garanterat att bli trevligt! Och inatt kommer Emil också, ska bli himla kul att träffa han, var länge sen nu. Han for till Sthlm igår kväll och hjälpte en kompis köpa en bil, så nån gång mellan 23 och 02 borde han vara framme i Piteå. Har jag riktigt tur hinner han tillochmed följa på Calles för att ta en öl innan hemgången :)

Nu är det påsk och jag är ledig fredag, lördag och söndag. har fått ett extra pass på måndag, mkt bra mkt bra! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0