Vilken natt

Det har ringt och pipit i min mobil nästan hela natten. Fick sovfrämmande kring 6 tiden imorse, upp 8.30 för att börja göra sig klar för jobbet och nu sitter man här, 2 timmar kvar tills jag får fara hem. Sitter och funderar om jag ska orka fara och sola innan hemgången? Eller om jag rentutav ska orka fara förbi och handla hem lite mat? Men det känns jobbigt att behöva ha påsarna på cykeln.. vet inte ens vad jag ska handla egentligen..

Är ledig imorrn så det ultimata vore ju att göra det då, men det är så mkt annat som ska hinnas med.. Det ska diskas, dammtorkas, dammsugas och skuras + att jag måste gå till tvättstugan redan ikväll och boka en tid för morgondagen. Blir så less att jag alltid ska vara ute i sista sekund. Med min vanliga tur kommer det inte finnas en enda ledig tvättid imorrn.

Skulle verkligen behöva på systemet också, stor handla inför allt som kommer hända nu under helgerna!
Det är verkligen fullbokat, men det kommer att bli kul, kul som fan! Vad som händer? Det återstår att se ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0