Vadå it je veijt?

Nu är dagen snart slut, det har varit en hektisk dag på jobbet vill jag lova.. men men, smällar man får ta!

Jag har ont i huvudet, undra om det är nå åska eller regn på gång kanske? Hursomhelst ska det bli himla skönt att få fara hem strax. Imorgon ska jag börja 15 min tidigare och få sluta 15 min tidigare, vi ska testa en ny sak här på jobbet. Sen på kvällen kommer Sanna förhoppningsvis till mig så att vi kan ha en filmkväll, kommer bli riktigt trevligt! Vi kanske borde köpa med oss nå mat hem? Jag får snacka med henne imorrn, det hade varit mysigt iallafall! Onyttigt, men mysigt.

Jag vet inte hur jag ska göra i helgen.. det känns så komplicerat. Kanske bäst att stanna hemma? Fara och festa med Titti på lördag? För jag tänker inte lämna Alice själv hela helgen, det har jag inte hjärta till.. Men det hade varit himla trevligt att få fara iväg och se hur brännbollsyran går till i Gunnarsbyn också, kanske t.o.m får en tid hos den dära frisören, vad jag har hört har han varit frisör/stylist i Hollywood och hjälpt flera kändisar, mer info om det kommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0