Tjejkväll!

Eftersom att det var så pass mkt bra på tv ikväll tror jag att det blir tv-kväll istället för filmkväll. Jag och Sanna ska fara och inhandla godis när jag slutar, sen hem till mig slappa och surra. Trevligt att få göra något annat mitt i veckan också, det är inte bara helgerna som räknas!

Jo angående tvättandet som jag skulle göra i måndags. Det gick himla bra, fick en tvättid och allt, men när jag sen kom till tvättstugan så var självklart en utav mina maskiner trasiga, så jag kunde endast köra en maskin åt gången vilket ledde till att jag fortfarande har sängkläder och handdukar som måste tvättas.. Usch va less jag blir, jag som ville få bort allt på en gång, när jag ändå var i farten så att säga. Men men, ska väl se om Emil är så snäll att han hjälper mig kånka tvätt nån gång när han är här..


Nåja, 10 min kvar, nu ska jag vara lite effektiv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0