Oopss..

Nu var det ett tag sen jag skrev. Har inte haft något att skriva om, eller det var en lögn. Jag har hur mkt som helst som jag skulle vilja skriva om, men inget som man skriver om här. Det har hänt rätt mkt sen sist, i stora drag så har Titti fyllt år, det har varit Boden Alive, vänner har fallit bort och vänner har kommit in i mitt liv och lite annat smått och gott.

Jobbar på som en galning, har påbörjat mitt vikariat på 100%, väldigt tungt när man inte är van 8 timmars pass. Extra tungt blir det när alla andra går på semester och man hör vännerna berätta om att dom legat ute och solat hela dagen, varit och shoppat, ska iväg på nån stuga och dricka öl och grilla.. vill också vara med på sånt, men jag brukar vara för trött när jag väl kommer hem.

Jag minns när vi sa "att allt kommer bli mkt bättre till sommaren, då vet vi bättre vilka alternativ vi har, något att utgå ifrån". Man såg ett ljus i tunneln, eller vad man ska säga. Nu känns det som att det där ljuset som man såg som en stark, stark sol visade sig vara ett stearin ljus som brinner ut och släcker ljuset gång på gång på gång.. Kommer vi famla i mörkret i all oändlighet? Jag börjar bli så less, hatar verkligen att inte veta..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0