Vad händer sen?

Igår var det fredag och då var jag ledig, det var hur skönt som helst. Titti ringde och väckte mig, kom sen förbi med Cindy, for och jobbade typ 2 timmar. Efter det kom hon tillbaka, hämtade mig så for vi och hämtade hennes lillebror, hämtade en smörgåstårta och skjutsade han till Stockbäcken. Där fick vi även smaka en bit av smörgåstårtan, den var hur god som helst kan jag meddela! Jag har längtat efter smörgstårta väääldigt länge och nu äntligen fick jag en bit. Mums! Efter det snabba besöket drog vi till Coop och handlade, sen fick jag fara hem :)

Nästa helg kommer Memil, och det känns så himla långt bort.. Man blir nästan deprimerad.. men det är väl bara bita ihop, en vecka går ju ganska fort ändå..? Får väl glädja mig med att det är löning på måndag, så jäääävla nice! Har funderat på att ta mig i kragen och skaffa motioncykeln, men vi får se hur det blir. Fick veta idag att det kanske blir en IKEA resa i slutet på mars, så då måste man ju spara in lite pengar tills dess! Skulle behöva en sängram och lite små tjafs. Typ nå tavlor och hyllor till sovrummet. I övrigt börjar lägeheten se riktigt bra ut, om jag får säga det själv dvs. Vardagsrummet, köket och toan är i stort sett färdiga. Det är klädkammaren som VERKLIGEN skulle behövas städas för att lite ordning. Kanske borde införskaffa en till byrå också om det blir IKEA.

Har lunch på 30 minuter, ska ta kortare lunch så att man får lite extra tid. Pengar pengar pengar. Det är det allt handlar om i slutändan..

Kanske återkommer senare idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0