Lördag

Blev lite stressigt igår, fick en jobbig faktura kund 2 minuter innan jag skulle sluta så jag fick stressa för att hinna springa mina ärenden. Sen bar det av hem, väl hemma tog det typ 3 minuter så ringde Memil och då var det bara att gå ner igen för han var i Piteå! Vi for och handlade, sen hem igen. Memil gjorde plättar, mums! Och sen hade vi myskväll med snacks och Cola. Det blev en tidig kväll för vi var jäkligt trötta båda två. Tillochmed Alice var trött, hon kom och la sig med oss och sov ända tills kvart över 6 imorse, guuud så skönt.

Nu sitter man på jobbet, Memil är förmodligen hemma och sover vidare.. vill också fara hem och myssova..! Jag har, tro det eller ej, fått ett 8 timmars pass idag, vilket innebär att jag kommer vara hemma kring 17 och då blir det massa mys! Jobbar 8 timmar igen imorrn, 10-19 så då hinner vi inte ses speciellt mycket heller. Distansförhållanden kan vara knepiga, men när man väl får träffas så uppskattar man stunden som man har mycket mycket mer, iallafall i min värld.

Det har varit alla hjärtans dag, jag har ju min älskling (som jag dock inte fick träffa den dagen) men det spelar ingen roll, jag gillar verkligen inte alla hjärtans dag. Helt onödig dag, om jag ska vara helt ärlig!

Vette fan vad mer jag har att skriva nu, kanske återkommer.

-----------------------------------------------------------------

Då var jag tillbaka. Har fortfarande inget vettigt att säga, men tänkte ändå kika in. Finns inget att göra just nu, hyffsat lugnt på jobbet. Tråkigt att så gott som alla tvapparater som finns runtomkring en visar hockey! Men ajja, jag får väl bita ihop den sista kvarten! Vill hem jävlat NU! Hem till min älskade lägenhet och min älskade Memil, ett stort plus är ju att Alice också är där :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0