Längtan

Idag ska Cindy fara hem, känns lite tråkigt.. men samtidigt är det lite bra för jag börjar känna av min "allergi" litegrann. Väl hemma går jag omkring och nyser hela tiden, dessutom börjar ögonen klia vilket jag känner av även nu då jag är på jobbet. Frågan är dock om ögonkliandet kan bero på att jag är trött, det kanske är lite utav båda. Who knows..?

Var så jävla sugen på att festa igår då det verkade vara 2 fester i mitt hus igår, en fest på någon våning ovanför och en fest på våningen nedanför.. men eftersom att man har fått ett helt onödigt 3 timmarspass idag så var det bara hålla sig nykter igår. Jäkla skit att man alltid ska bli så himla bakis.. Annars hade det blivit fest för min del igår! har ju redan allt hemma som behövs för att göra mina underbart goa drinkar! Får väl spara till en annan helg ;P

LÄNGTAR..!


Kommentarer
Postat av: Caroline

Det var ju verkligen typiskt. Men nu har du något att se fram emot. =)

2008-02-24 @ 14:02:05
URL: http://carolinearvidsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0